Po kúpe nehnuteľnosti klientovi zvyčajne záleží na niekoľkých veciach, ktoré musí zariadiť
Je dôležité si ujasniť, ktoré kroky sú potrebné realizovať po kúpe nehnuteľnosti a zabezpečiť ich včas, aby sa predišlo problémom a dodatočným nákladom.
Prepis vlastníckych práv - po podpise kúpnej zmluvy sa musí nehnuteľnosť previesť na nového majiteľa a zabezpečiť zápis vlastníckych práv v katastri nehnuteľností.
Pripojenie na energie - klient sa musí prihlásiť na dodávku energií (elektrina, plyn) na novú adresu. V niektorých prípadoch sa môže vyžadovať aj nové pripojenie.
Zmena vlastníckeho preukazu vozidla - ak má klient registrované vozidlo na starú adresu, je potrebné vykonať zmenu adresy vlastníctva v dokladoch vozidla.
Pripojenie na internet a káblovú televíziu - klient sa musí prihlásiť na novú adresu a zabezpečiť pripojenie na internet a káblovú televíziu, ak si to želá.
Zmena trvalého pobytu - ak klient chce zmeniť trvalý pobyt na novú adresu, musí podať žiadosť na príslušnom úrade.
Zmena zasielania pošty - klient sa musí prihlásiť na novú adresu na zasielanie pošty, napríklad na úrad, poisťovňu alebo banku.
Zmena fakturačných adries - klient sa musí prihlásiť na novú adresu pre fakturáciu služieb, ako sú telefón, internet, káblová televízia, poistné a podobne.